Un eccellente materiale di dissipazione di calore - CVD
CVD U diamante hè una sustanza speciale cù proprietà fisiche è chimiche straordinarie. A so prestazione estrema ùn hè micca cumpagnata da qualsiasi altru materiale. U diamante CVD hè otticamente trasparente in una gamma di lunghezze d'onda quasi continua da ultraviolet (UV) à terahertz (THz). A trasmittanza di u diamante CVD senza rivestimentu antiriflessu righjunghji u 71%, è hà a più alta durezza è conduttività termica trà tutti i materiali cunnisciuti. Havi ancu una resistenza à l'usura estremamente alta, inerzia chimica è eccellente resistenza à a radiazione. A cumminazzioni di e proprietà eccellenti di u diamante CVD pò esse applicata in più bande d'onda cum'è raghji X, ultraviolet, infrarossi, micru è cusì.
CVD U diamante ghjoca un rolu insustituibile cum'è materiali ottici tradiziunali in termini di input d'alta energia, bassa perdita dielettrica, altu guadagnu Raman, distorsione di fasciu bassu, è resistenza à l'erosione. . Materiale di basa impurtante per i cumpunenti. CVD Finestre di guida à infrarossi basati in diamanti, finestri laser d'alta energia, finestri di microonde d'alta energia, cristalli laser è altri cumpunenti ottichi ghjucanu un rolu impurtante in parechji campi, cum'è l'industria muderna è a sicurità naziunale di difesa.
Casi d'applicazione tipici è vantaghji di prestazione di cumpunenti ottici di diamanti:
1. Accoppiatore di output, splitter di fasciu è finestra di uscita di laser CO2 kilowatt; (distorsione fasciu bassu)
2.Finestra di trasmissione di l'energia à microonde per i girotroni di classe megawatt in reattori di fusione nucleari di cunfinazione magnetica; (bassa perdita dielettrica)
3. Finestra otticu infrared per a guida infrared è termale infrared; (alta forza, resistenza à scossa termale, resistenza à l'erosione)
4. Cristalli di riflessione totale attenuata (ATR) in u spettru infrared; (trasmittanza infrared larga, resistenza à l'usura, inerzia chimica)
5. Laser Raman, laser Brillouin. (Altu guadagnu Raman, alta qualità di fasciu)