fot_bg01

I prudutti

  • KD * P Adupratu per raddoppià, triplicatu è quadruplicatu di u laser Nd:YAG

    KD * P Adupratu per raddoppià, triplicatu è quadruplicatu di u laser Nd:YAG

    KDP è KD * P sò materiali ottichi non lineari, carattarizati da un altu sogliu di dannu, boni coefficienti ottichi non lineari è coefficienti elettro-ottici.Pò esse usatu per radduppià, triplicate è quadruplicate di laser Nd:YAG à temperatura di l'ambienti, è modulatori elettro-ottici.

  • Cr4 +: YAG - Un Materiale Ideale Per Passive Q-switching

    Cr4 +: YAG - Un Materiale Ideale Per Passive Q-switching

    Cr4 +: YAG hè un materiale ideale per a commutazione Q passiva di Nd: YAG è altri laser drogati Nd è Yb in a gamma di lunghezze d'onda da 0,8 à 1,2 um. Hè una stabilità è affidabilità superiori, una longa vita di serviziu è un altu soglia di dannu. I cristalli YAG anu parechji vantaghji paragunati à e scelte tradiziunali di Q-switching Passive cum'è tinture organiche è materiali di centri di culore.

  • Co2 +: MgAl2O4 Un Novu Materiale Per Saturable Absorber Passive Q-switch

    Co2 +: MgAl2O4 Un Novu Materiale Per Saturable Absorber Passive Q-switch

    Co:Spinel hè un materiale relativamente novu per l'assorbitore saturabile passiu Q-switching in lasers chì emettenu da 1,2 à 1,6 microns, in particulare, per 1,54 μm Er:laser di vetru sicuru.Sezione trasversale ad alta assorbimentu di 3,5 x 10-19 cm2 permette u Q-switching di Er:laser di vetru

  • LN-Q Cristalli scambiati

    LN-Q Cristalli scambiati

    LiNbO3 hè largamente utilizatu cum'è modulatori elettro-ottici è Q-switch per i laser Nd:YAG, Nd:YLF è Ti:Sapphire, è ancu modulatori per a fibra ottica.A tavula seguente lista e specificazioni di un cristallu tipicu LiNbO3 utilizatu cum'è Q-switch cù modulazione EO transversale.