Specchi cilindrichi - Proprietà ottiche uniche
Dettagli di u produttu
Cum'è u sistema di raccolta di linee, u sistema di ripresa di filmi, a macchina fax è u sistema di scansione d'imaghjini per a stampa è a cumposizione, è ancu u gastroscopiu è u laparoscopiu in u campu medicale, è u sistema video di veiculi in u campu automobilisticu anu a participazione di specchi cilindrici. À u listessu tempu in l'illuminazione di rivelatori lineari, a scansione di codici à barre, l'illuminazione olografica, l'elaborazione di l'infurmazioni ottiche, l'informatica, l'emissione laser. È hà ancu una vasta gamma di applicazioni in sistemi laser intensi è linee di fasciu di radiazione di sincrotrone. Offriamu una vasta gamma di Prismi Ottici in una varietà di disinni, substrati o opzioni di rivestimentu. Quessi Prismi sò aduprati per ridirizionà a luce à un angulu designatu. I Prismi Ottici sò ideali per a deviazione di i raggi, o per aghjustà l'orientazione di una maghjina. U disignu di un Prisma Otticu determina cumu a luce interagisce cun ellu. I disinni includenu prismi à Angulu Rettu, à Tettu, Penta, à Cuneu, Equilaterali, à Culomba o Retroriflettori.
Funziunalità
A selezzione di a lente cilindrica è a custruzzione di u percorsu otticu devenu seguità e seguenti regule:
● Per fà chì u puntu di u fasciu sia uniforme è simmetricu dopu a furmazione, u rapportu di a lunghezza focale di i dui specchi cilindrici deve esse apprussimatamente uguale à u rapportu di l'anguli di divergenza.
● U diodu laser pò esse cunsideratu apprussimativamente cum'è una fonte di luce puntuale. Per ottene un output collimatu, a distanza trà i dui specchi cilindrici è a fonte di luce hè uguale à a lunghezza focale di i dui.
● A distanza trà i piani principali induve si trovanu i dui specchi cilindrici deve esse uguale à a differenza trà e lunghezze focali f2-f1, è a distanza reale trà e duie superfici di lenti hè uguale à BFL2-BFL1. Cum'è cù e lenti sferiche, a superficia convessa di i specchi cilindrici deve esse rivolta versu u fasciu collimatu per minimizà l'aberrazioni.







