-
Er,Cr YSGG furnisce un cristallu laser efficiente
A causa di a varietà di opzioni di trattamentu, l'ipersensibilità dentinale (DH) hè una malattia dolorosa è una sfida clinica. Cum'è una suluzione potenziale, sò stati ricercati i laser d'alta intensità. Stu studiu clinicu hè statu cuncipitu per esaminà l'effetti di i laser Er: YAG è Er, Cr: YSGG nantu à a DH. Era randomizatu, cuntrullatu è in doppiu cieco. I 28 participanti à u gruppu di studiu anu tutti soddisfattu i requisiti per l'inclusione. A sensibilità hè stata misurata utilizendu una scala analogica visuale prima di a terapia cum'è basa, immediatamente prima è dopu u trattamentu, è ancu una settimana è un mese dopu u trattamentu.
-
Cristalli di AgGaSe2 — Bordi di banda à 0,73 è 18 µm
I cristalli AGSe2 AgGaSe2(AgGa(1-x)InxSe2) anu bordi di banda à 0,73 è 18 µm. A so utile gamma di trasmissione (0,9-16 µm) è a capacità di adattazione di fase larga furniscenu un eccellente putenziale per l'applicazioni OPO quandu sò pompati da una varietà di laser diversi.
-
ZnGeP2 — Un'ottica non lineare à infrarossi saturati
Per via di pussede grandi coefficienti non lineari (d36 = 75pm / V), larga gamma di trasparenza infrarossa (0,75-12 μm), alta conducibilità termica (0,35 W / (cm · K)), alta soglia di danni laser (2-5 J / cm2) è proprietà di lavorazione di pozzi, ZnGeP2 hè statu chjamatu u rè di l'ottica non lineare infrarossa è hè sempre u megliu materiale di cunversione di frequenza per a generazione di laser infrarossi sintonizzabili di alta putenza.
-
AgGaS2 — Cristalli Infrarossi Ottici Non Lineari
L'AGS hè trasparente da 0,53 à 12 µm. Ancu s'è u so cuefficiente otticu non lineare hè u più bassu trà i cristalli infrarossi citati, un bordu di trasparenza à lunghezza d'onda corta elevata à 550 nm hè adupratu in OPO pompati da laser Nd:YAG; in numerosi esperimenti di mischju di frequenza di differenza cù laser à diodi, Ti:Zaffiro, Nd:YAG è coloranti IR chì coprenu a gamma 3-12 µm; in sistemi di contromisura infrarossa diretta, è per SHG di laser CO2.