Filtru di Banda Stretta - Suddivisu da u Filtru di Band-Pass
Descrizzione di u produttu
A trasmittanza di piccu si riferisce à a trasmittanza più alta di u filtru passabanda in a banda passante. I requisiti per a trasmittanza di punta varianu secondu l'applicazione. In i bisogni di a suppressione di u sonu è a dimensione di u signale, se fate più attenzione à a dimensione di u signale, sperate di aumentà a forza di u signale. In questu casu, avete bisognu di una trasmittanza di punta alta. Se prestate più attenzione à a suppressione di u rumore, sperate di ottene un rapportu signal-to-noise più altu, pudete riduce alcune esigenze di trasmittanza di punta, è cresce i requisiti di prufundità di cut-off.
A gamma di cut-off si riferisce à a gamma di lunghezze d'onda chì richiede cut-off in più di a banda passante. Per i filtri narrowband, ci hè una sezione di cutoff frontale, vale à dì una sezione cù una lunghezza d'onda cutoff più chjuca di a lunghezza d'onda cintrali, è una sezione cutoff longa, cù una sezione cù una lunghezza d'onda cutoff più alta di a lunghezza d'onda centrale. S'ellu hè suddivisu, e duie bande di cut-off deve esse descritte separatamente, ma in generale, a gamma di cut-off di u filtru pò esse cunnisciuta solu da specificà a lunghezza d'onda più corta è a lunghezza d'onda più longa chì u filtru di banda stretta hà bisognu à cutà. off.
A prufundità di cut-off si riferisce à a trasmittanza massima chì permette à a luce di passà in a zona di cut-off. Diversi sistemi di applicazione anu esigenze diverse per a prufundità di cut-off. Per esempiu, in u casu di fluorescenza di luce di eccitazione, a prufundità di cut-off hè generalmente necessaria per esse sottu T<0,001%. In i sistemi di monitoraghju è identificazione ordinariu, a prufundità di cut-off T<0,5% hè qualchì volta abbastanza.