fot_bg01

I prudutti

K9,ZF6,Quarz,Zaffiro,CaF2,MgF2,ZnSe,Ge,Si è cusì.Persunalizazioni è trasfurmazioni di lenti di diverse dimensioni.Coating:AR,PR,HR

  • Filtru di Banda Stretta - Suddivisu da u Filtru di Band-Pass

    Filtru di Banda Stretta - Suddivisu da u Filtru di Band-Pass

    U cosiddettu filtru di banda stretta hè suddivisu da u filtru passa-banda, è a so definizione hè listessa à quella di u filtru passa-banda, vale à dì chì u filtru permette à u segnu otticu di passà in una banda di lunghezza d'onda specifica. è devia da u filtru passa-banda. I signali ottici da i dui lati sò bluccati, è a banda passante di u filtru narrowband hè relativamente ristretta, generalmente menu di 5% di u valore di a lunghezza d'onda centrale.

  • I prismi cunei sò prismi ottici cù superfici inclinate

    I prismi cunei sò prismi ottici cù superfici inclinate

    Wedge Mirror Wedge Optical Wedge Angle Features Descrizzione dettagliata:
    I prismi cunei (cunnisciutu ancu cum'è prismi cunei) sò prismi ottici cù superfici inclinate, chì sò principarmenti usati in u campu otticu per u cuntrollu di u fasciu è l'offset. L'anguli d'inclinazione di i dui lati di u prisma di cunea sò relativamente chjuchi.

  • Ze Windows - cum'è filtri di passaghju à onda lunga

    Ze Windows - cum'è filtri di passaghju à onda lunga

    L'ampia gamma di trasmissione di luce di u materiale di germanium è l'opacità di a luce in a banda di luce visibile ponu ancu esse usate cum'è filtri di passaghju d'onda longa per onde cù lunghezze d'onda superiori à 2 µm. Inoltre, u germaniu hè inerte à l'aria, l'acqua, l'alkali è assai acidi. I pruprietà di trasmissione di a luce di u germaniu sò estremamente sensittivi à a temperatura; in fattu, u germaniu diventa cusì assorbente à 100 °C chì hè quasi opacu, è à 200 °C hè cumplettamente opacu.

  • Si Windows-densità bassa (a so densità hè a mità di quella di u materiale di germaniu)

    Si Windows-densità bassa (a so densità hè a mità di quella di u materiale di germaniu)

    I finestri di silicone ponu esse divisi in dui tipi: rivestiti è senza rivestimenti, è processati secondu i bisogni di i clienti. Hè adattatu per bande infrared vicinu in a regione 1.2-8μm. Perchè u materiale di siliciu hà e caratteristiche di bassa densità (a so densità hè a mità di quella di u materiale di germanium o di u materiale di selenidu di zincu), hè sopratuttu adattatu per certi occasioni chì sò sensittivi à i bisogni di pesu, in particulare in a banda 3-5um. Siliciu hà una durezza Knoop di 1150, chì hè più dura di u germaniu è menu fragile di u germaniu. Tuttavia, per via di a so banda di assorbimentu forte à 9um, ùn hè micca adattatu per l'applicazioni di trasmissione laser CO2.

  • Sapphire Windows - boni caratteristiche di trasmittanza ottica

    Sapphire Windows - boni caratteristiche di trasmittanza ottica

    I finestri di zaffiro anu boni caratteristiche di trasmissione ottica, proprietà meccaniche elevate è resistenza à alta temperatura. Sò assai adattati per i finestri ottichi di zaffiro, è i finestri di zaffiri sò diventati prudutti d'altitudine di finestri ottichi.

  • CaF2 Windows-Rendimentu di Trasmissione di Luce Da Ultraviolet 135nm ~ 9um

    CaF2 Windows-Rendimentu di Trasmissione di Luce Da Ultraviolet 135nm ~ 9um

    U fluoru di calciu hà una larga gamma di usi. Da a perspettiva di u rendiment otticu, hà assai boni prestazioni di trasmissione di luce da ultraviolet 135nm ~ 9um.

  • Prismi incollati - U Metudu di Incollatura di Lenti cumunimenti utilizatu

    Prismi incollati - U Metudu di Incollatura di Lenti cumunimenti utilizatu

    L'incollatura di prismi ottici hè principalmente basatu annantu à l'usu di cola standard di l'industria ottica (incolore è trasparente, cù una trasmittanza più grande di 90% in a gamma ottica specificata). Bonding otticu nantu à superfici di vetru otticu. Ampiamente utilizatu in lenti di ligame, prismi, specchi è terminazione o splicing di fibre ottiche in ottiche militari, aerospaziali è industriali. Incontra u standard militare MIL-A-3920 per i materiali di legame otticu.

  • Specchi cilindrichi-Proprietà otticu unichi

    Specchi cilindrichi-Proprietà otticu unichi

    I specchi cilindrichi sò principarmenti usati per cambià i bisogni di cuncepimentu di a dimensione di l'imaghjini. Per esempiu, cunvertisce un puntu puntu à un puntu di linea, o cambia l'altezza di l'imaghjini senza cambià a larghezza di l'imaghjini. I specchi cilindrichi anu proprietà ottiche uniche. Cù u rapidu sviluppu di l'alta tecnulugia, i specchi cilindrichi sò sempre più utilizati.

  • Lenti ottiche - lenti cunvessi è cuncavi

    Lenti ottiche - lenti cunvessi è cuncavi

    Lente ottica fina - Una lente in quale u grossu di a parte cintrali hè grande cumparatu cù i raghji di curvatura di i so dui lati.

  • Prisma - Adupratu per split o disperse fasci di luce.

    Prisma - Adupratu per split o disperse fasci di luce.

    Un prisma, un ughjettu trasparenti circundatu da dui piani chì si intersecanu chì ùn sò micca paralleli l'un à l'altru, hè utilizatu per sparghje o disperse i fasci di luce. I prismi ponu esse divisi in prismi triangulari equilateri, prismi rettangulari è prismi pentagonali secondu e so proprietà è usi, è sò spessu usati in l'equipaggiu digitale, a scienza è a tecnulugia, è l'equipaggiu medicale.

  • Reflect Mirrors - Chì Funcione Utilizendu e Liggi di Riflessione

    Reflect Mirrors - Chì Funcione Utilizendu e Liggi di Riflessione

    Un specchiu hè un cumpunente otticu chì travaglia cù e lege di riflessione. I specchi ponu esse divisi in specchi piani, specchi sferichi è specchi asferichi secondu e so forme.

  • Piramide - Cunnisciuta ancu cum'è piramide

    Piramide - Cunnisciuta ancu cum'è piramide

    A piramide, cunnisciuta ancu com'è piramide, hè una spezia di poliedru tridimensionale, chì hè furmata da a cunnessione di segmenti di linea recta da ogni vertice di u poligonu à un puntu fora di u pianu induve si trova. U poligonu hè chjamatu a basa di a piramide. . Sicondu a forma di a superficia di u fondu, u nome di a piramide hè ancu diversu, secondu a forma poligonale di a superficia di u fondu. Piramide ecc.