fot_bg01

Prodotti

Lenti Ottiche - Lenti Convesse è Concave

Descrizzione breve:

Lente ottica fina - Una lente in a quale u spessore di a parte cintrali hè grande paragunatu à i raggi di curvatura di i so dui lati.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione di u produttu

Lente ottica fina - Una lente in a quale u spessore di a parte centrale hè grande paragunatu à i raggi di curvatura di i so dui lati. In i primi tempi, a camera era dotata solu di una lente convessa, dunque era chjamata "lente unica". Cù u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, e lenti muderne anu parechje lenti convesse è concave cù diverse forme è funzioni per furmà una lente convergente, chjamata "lente cumposta". A lente concava in a lente cumposta ghjoca u rolu di curregge diverse aberrazioni.

Funziunalità

U vetru otticu hà una alta trasparenza, purezza, incolore, struttura uniforme è un bon putere di rifrazione, dunque hè a principale materia prima per a pruduzzione di lenti. A causa di a diversa cumpusizione chimica è di l'indice di rifrazione, u vetru otticu hà:
● Vetru di selce - l'ossidu di piombu hè aghjuntu à a cumpusizione di u vetru per aumentà l'indice di rifrazione.
● Vetru Crown - fattu aghjunghjendu ossidu di sodiu è ossidu di calciu à a cumpusizione di u vetru per riduce u so indice di rifrazione.
● Vetru di corona di lantaniu - a varietà scuperta, hà e caratteristiche eccellenti di altu indice di rifrazione è bassu tassu di dispersione, chì furnisce e cundizioni per a creazione di lenti avanzate di grande calibru.

Principii

Un cumpunente di vetru o di plastica utilizatu in un apparecchiu d'illuminazione per cambià a direzzione di a luce o per cuntrullà a distribuzione di a luce.

E lenti sò i cumpunenti ottici i più basi chì custituiscenu u sistema otticu di u microscopiu. I cumpunenti cum'è e lenti obiettive, l'oculari è i condensatori sò cumposti da lenti singole o multiple. Sicondu e so forme, ponu esse divisi in duie categurie: lenti convesse (lenti pusitivi) è lenti concave (lenti negativi).

Quandu un fasciu di luce parallelu à l'asse otticu principale passa per una lente convessa è si interseca in un puntu, questu puntu hè chjamatu "focu", è u pianu chì passa per u focu è hè perpendiculare à l'asse otticu hè chjamatu "pianu focale". Ci sò dui punti focali, u puntu focale in u spaziu di l'ughjettu hè chjamatu "puntu focale di l'ughjettu", è u pianu focale quì hè chjamatu "pianu focale di l'ughjettu"; à u cuntrariu, u puntu focale in u spaziu di l'imagine hè chjamatu "puntu focale di l'imagine". U pianu focale in hè chjamatu "pianu focale quadratu di l'imagine".


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu