-
KD*P adupratu per radduppià, triplicà è quadruplicà u laser Nd:YAG
KDP è KD*P sò materiali ottici non lineari, carattarizati da una soglia di danni elevata, boni coefficienti ottici non lineari è coefficienti elettro-ottici. Puderanu esse aduprati per u radduppiu, u tripliu è u quadrupliu di u laser Nd:YAG à temperatura ambiente, è modulatori elettro-ottici.
-
Cr4+:YAG – Un materiale ideale per a commutazione Q passiva
Cr4+:YAG hè un materiale ideale per a Q-switching passiva di Nd:YAG è altri laser drogati Nd è Yb in a gamma di lunghezze d'onda da 0,8 à 1,2 um. Hà una stabilità è affidabilità superiori, una longa durata di serviziu è una alta soglia di danni. I cristalli Cr4+:YAG anu parechji vantaghji paragunati à e scelte tradiziunali di Q-switching passiva cum'è i coloranti organici è i materiali di centri di culore.
-
Co2+: MgAl2O4 Un Novu Materiale Per Assorbitore Saturabile Q-switch Passivu
U Co:Spinellu hè un materiale relativamente novu per a Q-switching passiva di l'assorbitore saturabile in laser chì emettenu da 1,2 à 1,6 micron, in particulare, per i laser Er:vetru di 1,54 μm sicuri per l'ochji. Una sezione trasversale d'assorbimentu elevata di 3,5 x 10-19 cm2 permette a Q-switching di u laser Er:vetru.
-
Cristallu cummutatu LN-Q
LiNbO3 hè largamente adupratu cum'è modulatori elettro-ottici è interruttori Q per i laser Nd:YAG, Nd:YLF è Ti:Zaffiro, è ancu modulatori per fibre ottiche. A seguente tabella elenca e specifiche di un cristallu LiNbO3 tipicu adupratu cum'è interruttore Q cù modulazione EO trasversale.