fot_bg01

Prodotti

Nd:YAG (0,1%-2,5%), Nd, Ce:YAG (Cristallo Laser à Gradiente di Cuncentrazione), Sm:YAG, Er:YAG (2940 nm), Er, Cr:YAG (2940 nm), Yb:YAG, Er, Yb:YAG (1645 nm), Ho:YAG, Nd:YVO4, Cristallo di Legame, Cristallo di Placcatura in Oru.

  • Er, Cr: YAG-2940nm Laser Medical System Rods

    Er, Cr: YAG-2940nm Laser Medical System Rods

    • Campi medichi: cumpresi trattamenti dentali è di a pelle
    • Trasfurmazione di i materiali
    • Lidar
  • Sm:YAG - Eccellente inibizione di ASE

    Sm:YAG - Eccellente inibizione di ASE

    Cristallu laserSm:YAGhè cumpostu di l'elementi di terra rara ittriu (Y) è samariu (Sm), è ancu d'aluminiu (Al) è ossigenu (O). U prucessu di pruduzzione di tali cristalli implica a preparazione di i materiali è a crescita di i cristalli. Prima, preparate i materiali. Questa mistura hè poi posta in un fornu à alta temperatura è sinterizzata in cundizioni specifiche di temperatura è atmosfera. Infine, hè statu ottenutu u cristallu Sm:YAG desideratu.

  • Nd: YAG — Eccellente Materiale Laser Solidu

    Nd: YAG — Eccellente Materiale Laser Solidu

    Nd YAG hè un cristallu chì hè adupratu cum'è mezu laser per i laser à statu solidu. U dopante, neodimio triplamente ionizatu, Nd(lll), tipicamente rimpiazza una piccula frazione di u granatu d'ittriu è aluminiu, postu chì i dui ioni sò di dimensioni simili. Hè l'ione neodimio chì furnisce l'attività laser in u cristallu, in u listessu modu cum'è l'ione di cromu rossu in i laser rubino.

  • Cristallu laser 1064nm per sistemi laser miniaturizzati è di raffreddamentu senza acqua

    Cristallu laser 1064nm per sistemi laser miniaturizzati è di raffreddamentu senza acqua

    Nd:Ce:YAG hè un eccellente materiale laser utilizatu per u raffreddamentu senza acqua è i sistemi laser miniaturizzati. E barre laser Nd,Ce:YAG sò i materiali di travagliu più ideali per i laser raffreddati à aria à bassa frequenza di ripetizione.

  • Er: YAG - Un Eccellente Cristalli Laser 2,94 um

    Er: YAG - Un Eccellente Cristalli Laser 2,94 um

    U rifacimentu di a pelle cù laser erbiu:ittriu-aluminiu-granatu (Er:YAG) hè una tecnica efficace per a gestione minimamente invasiva è efficace di un certu numeru di cundizioni è lesioni cutanee. E so indicazioni principali includenu u trattamentu di u fotoinvecchiamentu, di e ritidi è di e lesioni cutanee benigne è maligne solitarie.

  • YAG puru - Un materiale eccellente per e finestre ottiche UV-IR

    YAG puru - Un materiale eccellente per e finestre ottiche UV-IR

    U cristallu YAG senza dopaggio hè un materiale eccellente per e finestre ottiche UV-IR, in particulare per l'applicazioni à alta temperatura è alta densità d'energia. A stabilità meccanica è chimica hè paragunabile à u cristallu di zaffiro, ma YAG hè unicu cù a non-birefringenza è dispunibule cù una maggiore omogeneità ottica è qualità di superficie.

  • Ho, Cr, Tm: YAG - Dopatu cù ioni di cromu, tuliu è olmiu

    Ho, Cr, Tm: YAG - Dopatu cù ioni di cromu, tuliu è olmiu

    Ho, Cr, Tm: I cristalli laser di granatu d'aluminiu è ittriu YAG drogati cù ioni di cromu, tuliu è olmiu per furnisce un'emissione laser à 2,13 micron stanu truvendu sempre più applicazioni, in particulare in l'industria medica.

  • Ho:YAG — Un mezzu efficiente per generà emissione laser di 2,1 μm

    Ho:YAG — Un mezzu efficiente per generà emissione laser di 2,1 μm

    Cù l'emergenza cuntinua di novi laser, a tecnulugia laser serà aduprata più largamente in diversi campi di l'oftalmologia. Mentre a ricerca nantu à u trattamentu di a miopia cù PRK entra gradualmente in a fase di applicazione clinica, a ricerca nantu à u trattamentu di l'errore di rifrazione iperopica hè ancu realizata attivamente.

  • Ce:YAG — Un Cristallu di Scintillazione Impurtante

    Ce:YAG — Un Cristallu di Scintillazione Impurtante

    U monocristallu Ce:YAG hè un materiale di scintillazione à decadimentu rapidu cù eccellenti proprietà cumplete, cù una alta emissione luminosa (20000 fotoni/MeV), un decadimentu luminosu rapidu (~70ns), eccellenti proprietà termomeccaniche è una lunghezza d'onda di piccu luminosa (540nm). Hè ben abbinatu cù a lunghezza d'onda sensibile di ricezione di u tubu fotomoltiplicatore ordinariu (PMT) è di u fotodiodu di siliciu (PD), un bonu impulsu di luce distingue i raggi gamma è e particelle alfa, Ce:YAG hè adattatu per rilevà particelle alfa, elettroni è raggi beta, ecc. E bone proprietà meccaniche di e particelle cariche, in particulare u monocristallu Ce:YAG, permettenu di preparà film sottili cù un spessore inferiore à 30um. I rivelatori di scintillazione Ce:YAG sò largamente usati in microscopia elettronica, conteggio beta è raggi X, schermi di imaging elettronico è raggi X è altri campi.

  • Er:Vetru — Pompatu cù diodi laser di 1535 nm

    Er:Vetru — Pompatu cù diodi laser di 1535 nm

    U vetru di fosfatu co-dopatu cù erbiu è itterbiu hà una larga applicazione per via di e so eccellenti proprietà. Principalmente, hè u megliu materiale di vetru per u laser di 1,54 μm per via di a so lunghezza d'onda sicura per l'ochji di 1540 nm è di l'alta trasmissione attraversu l'atmosfera.

  • Nd:YVO4 – Laser à statu solidu pompati à diodi

    Nd:YVO4 – Laser à statu solidu pompati à diodi

    Nd:YVO4 hè unu di i cristalli host laser più efficienti attualmente esistenti per i laser à statu solidu pompati da laser à diodi. Nd:YVO4 hè un cristallu eccellente per laser à statu solidu pompati da diodi di alta putenza, stabili è economici.

  • Nd:YLF — Fluoruru di litiu è itriu dopatu cù Nd

    Nd:YLF — Fluoruru di litiu è itriu dopatu cù Nd

    U cristallu Nd:YLF hè un altru materiale di travagliu laser cristallinu assai impurtante dopu à Nd:YAG. A matrice cristallina YLF hà una lunghezza d'onda di taglio di assorbimentu UV corta, una larga gamma di bande di trasmissione di luce, un coefficientu di temperatura negativu di l'indice di rifrazione è un picculu effettu di lente termica. A cellula hè adatta per u dopaggiu di vari ioni di terre rare, è pò realizà l'oscillazione laser di un gran numeru di lunghezze d'onda, in particulare lunghezze d'onda ultraviolette. U cristallu Nd:YLF hà un largu spettru di assorbimentu, una longa durata di fluorescenza è una polarizazione di uscita, adatta per u pompaggio LD, è hè largamente utilizatu in laser pulsati è continui in varie modalità di travagliu, in particulare in uscita monomodale, laser à impulsi ultracorti Q-switched. Laser Nd: YLF polarizatu p 1.053 mm è vetru di neodimio fosfatu 1.054 mm currispondenu à a lunghezza d'onda di u laser, dunque hè un materiale di travagliu ideale per l'oscillatore di u sistema di catastrofa nucleare laser à vetru di neodimio.

  • Er,YB:YAB-Er, Yb Co - Vetru di Fosfatu Dopatu

    Er,YB:YAB-Er, Yb Co - Vetru di Fosfatu Dopatu

    U vetru fosfatu co-dopatu Er, Yb hè un mezu attivu ben cunnisciutu è cumunamente utilizatu per i laser chì emettenu in a gamma "sicura per l'ochji" 1,5-1,6 um. Longa durata di serviziu à u livellu di energia 4 I 13/2. Mentre i cristalli di boratu d'ittriu è aluminiu co-dopatu Er, Yb (Er, Yb: YAB) sò cumunamente usati sustituti di u vetru fosfatu Er, Yb:, ponu esse aduprati cum'è laser à mezu attivu "sicuri per l'ochji", in onda cuntinua è putenza media di uscita più alta in modu impulsu.

  • Cilindru di cristallu placcatu in oru - placcatura in oru è rame

    Cilindru di cristallu placcatu in oru - placcatura in oru è rame

    Attualmente, l'imballu di u modulu di cristallu laser à lastra adotta principalmente u metudu di saldatura à bassa temperatura di lega di saldatura à l'indiu o à l'oru-stagnu. U cristallu hè assemblatu, è dopu u cristallu laser à latta assemblatu hè messu in un fornu di saldatura à vuoto per cumpletà u riscaldamentu è a saldatura.

  • Legame Cristallu - Tecnulugia Cumposta di Cristalli Laser

    Legame Cristallu - Tecnulugia Cumposta di Cristalli Laser

    A legatura cristallina hè una tecnulugia cumposta di cristalli laser. Siccomu a maiò parte di i cristalli ottici anu un puntu di fusione altu, un trattamentu termicu à alta temperatura hè generalmente necessariu per prumove a diffusione mutuale è a fusione di e molecule nantu à a superficia di dui cristalli chì anu subitu un trattamentu otticu precisu, è infine formanu un ligame chimicu più stabile. , per ottene una vera cumbinazione, dunque a tecnulugia di legatura cristallina hè ancu chjamata tecnulugia di legatura di diffusione (o tecnulugia di legatura termica).

  • Yb:YAG–1030 nm Cristallu laser Materiale laser-attivu promettente

    Yb:YAG–1030 nm Cristallu laser Materiale laser-attivu promettente

    Yb:YAG hè unu di i materiali laser attivi i più promettenti è più adattatu per u pompaggio à diodi chè i sistemi tradiziunali drogati cù Nd. In paragone cù u cristallu Nd:YAG cumunemente utilizatu, u cristallu Yb:YAG hà una larghezza di banda di assorbimentu assai più grande per riduce i requisiti di gestione termica per i laser à diodi, una durata di vita più longa di u livellu laser superiore, un caricamentu termicu da trè à quattru volte inferiore per unità di putenza di pompaggio.

  • Nd: YAG + YAG 一 Cristallu laser multi-segmentu ligatu

    Nd: YAG + YAG 一 Cristallu laser multi-segmentu ligatu

    L'incollaggio di cristalli laser multisegmenti hè ottenutu trasfurmendu parechji segmenti di cristalli è poi mettenduli in un fornu di incollaggio termicu à alte temperature per permette à e molecule trà ogni dui segmenti di penetrà l'una in l'altra.