Nd: YAG + YAG 一 Cristallu laser multi-segmentu ligatu
U prucessu di ligame diNd:YAGèYAGI cristalli sò un passu impurtante in a preparazione di cristalli laser.
Prima, e materie prime d'ossidu d'alta purezza cum'è l'ossidu d'aluminiu è l'ossidu d'ittriu, è ancu una quantità adatta di ioni dopanti (cum'è l'ioni di neodimio) sò selezziunate è mischiate uniformemente. Dopu, a mistura hè riscaldata à alta temperatura per scioglie la in un statu liquidu. In questu prucessu, a temperatura è l'atmosfera devenu esse strettamente cuntrullate per assicurà a purezza è a cumpusizione chimica di e materie prime.
Dopu, e materie prime fuse sò gradualmente raffreddate è cristallizate in cristalli in blocchi per mezu di a tecnulugia di crescita di cristalli. In questu prucessu, a velocità di crescita è u gradiente di temperatura di u cristallu devenu esse cuntrullati per ottene cristalli di alta qualità. PerNd:YAGcristalli, hè ancu necessariu assicurà a distribuzione uniforme di l'ioni di neodimio è a cuncentrazione di doping adatta.
Dopu, u cristallu hè furmatu è trattatu otticamente in superficia per ottene a forma di cristallu è e proprietà ottiche desiderate. In questu prucessu, u tagliu, a lucidatura è altri prucessi sò necessarii per assicurà chì a qualità di a superficia è e proprietà ottiche di u cristallu soddisfinu i requisiti di cuncepimentu.
In particulare, a forma di a superficia affetterà cumpletamente a qualità di a superficia di ligame. Dopu chì tuttu hè finitu, i cristalli liati devenu esse posti in un fornu di ligame caldu. Attraversu l'alta temperatura di 1300 ℃, e molecule trà e duie estremità di i cristalli ponu penetrà l'una in l'altra, rendendu a superficia di ligame più solida.
Cuntatta ci
C01, Edificiu 3, Sede Centrale di a Fabbricazione Intelligente Screen Core, Shuangliu, Chengdu
Ci sò parechje variazioni
Ci sò parechje variazioni di passaggi di Lorem Ipsum dispunibili, ma a maiò parte anu subitu alterazioni in qualchì forma,
per umore iniettatu, o parolle aleatorie chì ùn parenu mancu appena credibili
