fot_bg01

nutizie

China International Expo Optoelettronica

U novu periodu di esibizione di a 24th China International Optoelectronic Expo hè prevista per esse in Shenzhen International Convention and Exhibition Center (Bao'an New Hall) da u 7 à u 9 di dicembre.A scala di mostra righjunghji 220.000 metri quatratu, riunendu 3.000 espositori è più di 100.000 visitatori.

Una di e sei esibizioni in u stessu periodu, a Smart Sensing Exhibition serà tenuta in u Hall 4. L'intera catena si focalizeghja nantu à a visualizazione di e tendenzi in l'industrii optoelettronica è intelligente.A sezione di mostra copre a visione 3D, lidar, MEMS è sensing industriale, etc. L'ultime applicazioni in l'elettronica di u cunsumu, a guida intelligente, a casa intelligente, i serrature di porte intelligenti, a fabricazione intelligente, a logistica intelligente, a medicina è altri campi sò un docking business one-stop. piattaforma per l'industria di rilevazione è l'imprese upstream è downstream.Lidar hà attiratu assai l'attenzione in i campi di a guida autònoma, a gamma, i robot di serviziu, a sicurità è altri campi.Quist'annu, CIOE mostrarà u sistema lidar è i cumpunenti core di lidar.

A guida autònoma hà da avvià una crescita splusiva di a dumanda.Cum'è un sensoru impurtante per a guida autònuma, l'industria hà ancu avviatu una crescita rapida.Inoltre, Lidar hè ancu largamente utilizatu in robots industriali, robots di serviziu, è veiculi aerei senza pilotu, cum'è l'aiutà à disegnà carte, pusizioni a macchina stessa, sensazione di l'ambiente circondu, localizà l'uggetti circundanti, risolve u prublema di marchjà di robot, pianificà camini. è evitendu ostaculi.

Cum'è una mostra cumpleta di l'industria optoelettronica cù una grande scala è influenza, e sei mostre in u stessu periodu copre l'infurmazioni è a cumunicazione, laser, infrarossi, ultravioletti, ottiche di precisione, tecnulugia è applicazione di càmera, sensazione intelligente, nova visualizazione è altre sezioni, è sò orientati à u campu di l'optoelettronica è l'applicazioni.Tecnulugia d'innuvazione optoelettronica d'avanguardia è soluzioni cumplete, capisce l'ultime tendenze in l'industria, uttene una visione di e tendenze di u sviluppu di u mercatu, aiutanu e cumpagnie à cunducendu negoziazioni cummerciale cù l'upstream è downstream di l'industria optoelettronica, è ghjunghje à a cooperazione cummerciale.

nutizie

Tempu di Postu: Dec-07-2022